Overslaan en naar de inhoud gaan

Energize ontwikkelt activatiecampagne Aquafresh Intense Clean

Het draait om een 'intens lange openingszin'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Aquafresh, een merk van GlaxoSmithKline, komt met een nieuwe tandpasta die extra fris aanvoelt.

related partner content for mobile comes here

Het gebruik van Aquafresh Intense Clean tandpasta moet het zelfvertrouwen vergroten, zo meent het merk.

‘En dat is fijn, want zo stap je ook met een zelfverzekerd gevoel af op die leuke man of vrouw. Als je überhaupt weet wat je moet zeggen natuurlijk.

In deze activatiecampagne wordt automatisch een &;intens lange openingszin voor je samengesteld. Want die eerste paar woorden kunnen het begin zijn van een schitterende relatie, en een frisse adem komt daarbij goed van pas.’

‘Onvergetelijke indruk’

Op de mobiele site kun je eigenschappen kiezen die passen bij degene waar je indruk op wilt maken. Op basis van deze gegevens wordt een persoonlijke openingszin gegeneerd die je kunt gebruiken om ‘een onvergetelijke indruk te maken’.

De ‘intens lange openingszin’ is te delen via sociale media, e-mail en WhatsApp. Deelnemers maken kans op een date naar Parijs.

Geïntegreerde campagne

Deze activatie is onderdeel van een campagne waarin Aquafresh Intense Clean tandpasta introduceert. Verder zijn er radiocommercials en zal een tv-commercial, online advertising, instore promotie en sampling de campagne extra ondersteunen.

Energize maakte eerder een sociale activatiecampagne voor Sensodyne, ook een merk van GlaxoSmithKline.

Credits

Opdrachtgever: GlaxoSmithKline Consumer Healthcare
Verantwoordelijk bij klant: Martin van Delft, Marie-Therese Nihot-Scholte, Carola Meulbroek
Bureau: Energize
Creatie: Robin Pas (Art/CD), Joris Bellemakers (Copy), Barry Bol (Art)
Strategie: Simon van Oldenbeek
Design: Jan Maarten Oolbekkink
Account: Jack Gnodde, Simone Ottenbros
Realisatie: Egotribe

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in