Overslaan en naar de inhoud gaan

Endemol en Eyeworks grootste kanshebbers soap

Tv-producenten Endemol en Eyeworks maken de meeste kans om een nieuwe weekendserie voor de omroepen op Nederland 2 (Avro, Tros, BNN) te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Samen met IdtV zijn zij de enige producenten die nog in de race zijn om de lucratieve opdracht binnen te halen. Van Endemol zijn twee concepten geselecteerd en van Eyeworks en IdtV allebei één. In totaal neemt de omroepleiding vier ideeën nader onder de loep. Omdat Endemol (John de Mol) en Eyeworks (Reinout Oerlemans) hebben afgesproken samen te werken als één van hen de opdracht binnenhaalt, maken zij nu de meeste kans op de opdracht. Daaraan ging overigens een kort geding tussen de twee partijen vooraf.

related partner content for mobile comes here

In de afgelopen maanden meldden zich veertien tv-producenten bij de omroepen. Zij leverden in totaal achttien plannen in. De geselecteerde producenten mogen hun ideeën in de komende weken mondeling toelichten. Rond half mei volgt het definitieve besluit. In oktober moeten de opnames beginnen, waarna de serie vanaf januari 2004 op de buis te zien moet zijn op vrijdag-, zaterdag- en zondagavonden (21.00 uur) (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in