Overslaan en naar de inhoud gaan

Dentsu richt zich op VS en Europa

Dentsu wil zich focussen op de Europese en Amerikaanse markt en gaat zich met name richten op automerken en het vormen van joint ventures.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In een interview met Wall Street Journal zegt managing director Fumio Oshima dat de VS en Europa dit jaar het meeste gaan bijdragen aan de groei van Dentsu. Topman Yutaka Narita liet zich eerder ontvallen te opteren voor een notering aan de beurs van New York. Dentsu heeft sinds vorig jaar een notering aan de beurs van Tokyo en heeft fondsen voor internationale samenwerking. Het bureaunetwerk heeft al een aandeel van 20 procent in BCom3 (Leo Burnett en D'Arcy). Dentsu heeft een groot aandeel in de Japanse reclamemarkt, maar de greep op de buitenlandse markt is nog klein.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in