Dentsu richt zich op VS en Europa
Dentsu wil zich focussen op de Europese en Amerikaanse markt en gaat zich met name richten op automerken en het vormen van joint ventures.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In een interview met Wall Street Journal zegt managing director Fumio Oshima dat de VS en Europa dit jaar het meeste gaan bijdragen aan de groei van Dentsu. Topman Yutaka Narita liet zich eerder ontvallen te opteren voor een notering aan de beurs van New York. Dentsu heeft sinds vorig jaar een notering aan de beurs van Tokyo en heeft fondsen voor internationale samenwerking. Het bureaunetwerk heeft al een aandeel van 20 procent in BCom3 (Leo Burnett en D'Arcy). Dentsu heeft een groot aandeel in de Japanse reclamemarkt, maar de greep op de buitenlandse markt is nog klein.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid