Credits Media lanceert Hollands Glorie
Morgen verschijnt het eerste nummer van Hollands Glorie, het nieuwe tijdschrift van Credits Media. Het magazine gaat over alles dat Nederland te bieden heeft.
Hollands Glorie wordt in een oplage van 50.000 uitgebracht en verschijnt zes keer per jaar. In het tijdschrift, gericht op vrouwen, worden onderwerpen als de Hollandse keuken, Dutch Design, kunst en bijzondere logeeradressen aan bod.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisIn het eerste nummer staat een interview van Anita Witzier met Irene Moors, een portret van de weduwen achter de merken Douwe Egberts, Bols en Van Nelle en een fotoreportage van landschapsfotograaf Martin Kers van de Nederlandse kusten.
Hoofdredacteur is Paul van Eijndhoven. Credits Media geeft ook de tijdschriften Italie Magazine, Leven in Frankrijk, Joie de Vivre en BLVD Man uit. Bij de lancering werd door PolderSpace een campagne ontwikkeld:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid