Overslaan en naar de inhoud gaan

CP & B in BWM pitch blijkt lariekoek

Campagnes van Miami buzz bureau Crispin Porter & Bogusky volg ik al een tijdje tot achter de komma. Het bureau is namelijk waanzinnig goed!
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

CP & B is bekend geraakt door zijn spraakmakende campagnes voor Burger King (Subvervient Chicken en CoqRoq.com) en BMW Mini Cooper (Counterfeit). Bij gerelateerde items, onderaan dit artikel (klik op: lees meer) kunt u bovengenoemde campagnes eventueel bekijken, de moeite waard!

related partner content for mobile comes here

Echter, in tegenstelling tot eerdere berichten in verschillende marketing vakbladen, is CP & B niet uitgenodigd voor de pitch om het BMW USA account van $ 160 miljoen.

Een aantal vakbladen had gemakshalve aangenomen dat de marketing manager van BMW Mini Cooper, die gepromoveerd is tot marketing manager BMW, Crispin Porter & Bogusky al op de longlist voor de pitch had gezet om het BMW USA account. Deze aanname blijkt dus toch niet te kloppen, aldus

In de kwartfinale van de pitch om het BMW account strijden nog 8 bureaus. In oktober 2005 kiest BMW 3 bureaus die naar de halve finale gaan. Eind van het jaar maakt BMW het winnende bureau bekend, aldus Karen Vondermeulen, marketing en communicatie manager BMW Noord Amerika. Even geduld dus nog.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in