CP & B in BWM pitch blijkt lariekoek


CP & B is bekend geraakt door zijn spraakmakende campagnes voor Burger King (Subvervient Chicken en CoqRoq.com) en BMW Mini Cooper (Counterfeit). Bij gerelateerde items, onderaan dit artikel (klik op: lees meer) kunt u bovengenoemde campagnes eventueel bekijken, de moeite waard!
Echter, in tegenstelling tot eerdere berichten in verschillende marketing vakbladen, is CP & B niet uitgenodigd voor de pitch om het BMW USA account van $ 160 miljoen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen aantal vakbladen had gemakshalve aangenomen dat de marketing manager van BMW Mini Cooper, die gepromoveerd is tot marketing manager BMW, Crispin Porter & Bogusky al op de longlist voor de pitch had gezet om het BMW USA account. Deze aanname blijkt dus toch niet te kloppen, aldus AdAge.com
In de kwartfinale van de pitch om het BMW account strijden nog 8 bureaus. In oktober 2005 kiest BMW 3 bureaus die naar de halve finale gaan. Eind van het jaar maakt BMW het winnende bureau bekend, aldus Karen Vondermeulen, marketing en communicatie manager BMW Noord Amerika. Even geduld dus nog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid