Conimex en Basiq Air winnen e-mail awards


Zes genomineerden mochten hun e-mail campagne aan het publiek en de vakjury presenteren. Conimex (in samenwerking met Reddion) won de prijs met de wekelijkse wokmail in de categorie e-mail publishing.
Overige genomineerden waren Funda met Funda Coach (in samenwerking met RapidSugar) en Zwitserleven (in samenwerking met Zin).
Basiq Air (in samenwerking met E-Village) was winnaar in de categorie e-mail marketing. In deze categorie waren de overigen genomineerden Renault, met de campagne Renault Clio (in samenwerking met Wegener DM) en @Home met de campagne ‘Je leven lang gratis internet' (in samenwerking met Veritate).
Het aantal inzendingen voor de award lag boven dat van voorgaande jaren. Ook de kwaliteit was volgens juryvoorzitter Marc Borgers hoger. 'Waren we vorige keer blij dat we tot nominaties konden komen, dit jaar hebben we echt moeten selecteren.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid