Overslaan en naar de inhoud gaan

Conimex en Basiq Air winnen e-mail awards

Conimex en Basiq Air zijn de winnaars van de e-mail publishing awards. De prijzen werden gisteren uitgereikt na afloop van de derde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zes genomineerden mochten hun e-mail campagne aan het publiek en de vakjury presenteren. Conimex (in samenwerking met Reddion) won de prijs met de wekelijkse wokmail in de categorie e-mail publishing.
Overige genomineerden waren Funda met Funda Coach (in samenwerking met RapidSugar) en Zwitserleven (in samenwerking met Zin).
Basiq Air (in samenwerking met E-Village) was winnaar in de categorie e-mail marketing. In deze categorie waren de overigen genomineerden Renault, met de campagne Renault Clio (in samenwerking met Wegener DM) en met de campagne ‘Je leven lang gratis internet' (in samenwerking met Veritate).

related partner content for mobile comes here

Het aantal inzendingen voor de award lag boven dat van voorgaande jaren. Ook de kwaliteit was volgens juryvoorzitter Marc Borgers hoger. 'Waren we vorige keer blij dat we tot nominaties konden komen, dit jaar hebben we echt moeten selecteren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in