Communicatie Poll: Elfstedentocht sponsorvrij?
De Communicatie Poll is gewijd aan de oproep van Jort Kelder om de elfstedentocht als Fries cultureel erfgoed te behoeden voor…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Communicatie Poll is gewijd aan de oproep van Jort Kelder om de elfstedentocht als Fries cultureel erfgoed te behoeden voor commercie en dus sponsorvrij te houden. Geen Unox-muts op dus. De stelling luidt: ‘Jort Kelder zit fout met zijn Unox-boycot’. (zie homepage rechterkolom)
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De stelling van de vorige poll luidde: 'Nederland is te dik zegt het RIVM; de voorlichting is mislukt'. Daarmee was een redelijke meerderheid van 57 procent het eens. Zij kozen het antwoord: ‘Inderdaad, de campagnes zijn veel te soft en positief’. De andere 43 procent oordeelde anders en opteerde voor: ‘Nee, geef het de tijd; de antirookcampagnes zijn ook pas na 40 jaar gaan werken’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid