Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca Cola's waardenblog

Coca-Cola voert deze week een fascinerend experiment uit, meldt Briskmagazine op zijn website. Het bedrijf probeert via een wereldwijd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Coca-Cola voert deze week een fascinerend experiment uit, meldt Briskmagazine op zijn website. Het bedrijf probeert via een wereldwijd employee blog zijn cultuur beschreven te krijgen.De 55.000 werknemers van het concern is gevraagd deze week via de corporate blog hun visie te geven op de waarden van het bedrijf. Daartoe kwamen vorig jaar 150 topmanagers kwamen bijeen. Ze kwamen tot zeven waarden die Coca-Cola's cultuur vormen: Leiderschap, Passie, Integriteit, Verantwoordelijkheidsgevoel, Samenwerking, Innovatie en Kwaliteit.

related partner content for mobile comes here

De worldblog staat een week lang open. Elke dag staat een waarde centraal. Zeven waarden, zeven dagen. De blog staat 24 uur per dag open, zodat elke werknemer, waar ook ter wereld, in alle rust zijn verhaal kan vertellen. Voor het volledige verhaal, zie Ideetje voor communicatiegenoten?(met dank aan Tonie van Ringelestein)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in