Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca -Cola lanceert Move the beat-campagne met muurkunst

Mark Ronson en Katy B onthulden in Londen een ‘urban kunstwerk’, als startsein van de "Move to the Beat campagne van Coca-Cola, voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ‘Beat Wall’ staat in de schaduw van het Olympisch stadion, in Hackney in Oost-Londen, en stelt grafisch voor hoe muziekproducer Mark Ronson sportgeluiden mixte met muziek. Hij werd daarbij geholpen door zangeres Katy B die de tekst schreef en zong. Samen maakten ze de Coca-Cola song Anywhere in the voor Move to the Beat.

related partner content for mobile comes here

Met Move to the Beat wil Coca-Cola de Olympische Spelen en sport in het algemeen dichter bij tieners brengen. Door in te spelen op hun passie voor muziek en met de muzikale erfenis van Londen als inspiratiebron, koppelt de campagne de Londense muziekscene aan de Olympische sport om de jeugd warm te maken voor London 2012.

Het kunstwerk is 25 meter breed en 10 meter hoog. Het is een creatie van de fotorealisten Neil Edward, Hadley Ever en Sam Bates.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in