Overslaan en naar de inhoud gaan

Bureau lanceert eigen flex kantoormeubels

Altijd en overal bereikbaar? Marketingbureau Clever Strategy ontwerpt zelf een flexibele werkomgeving.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het rendementsmarketing marketingbureau Clever Strategy viert haar 6-jarig bestaan door de lancering van een eigen flexibele meubellijn, genaamd ‘’. De flexibile meubellijn bestaat uit traditionele flight cases die zijn omgebouwd tot handige bureaus, ladeblokken en archiefkasten. 

related partner content for mobile comes here

Oprichters Kjeld Piek en Jasper van den Broek: &;Wij maken sinds het begin gebruik van wisselende locaties, omdat het aanvankelijk een goede manier was om als start-up de huurkosten laag te houden. Na verloop van tijd waren we het zat om elke keer met meubels te sjouwen en hebben we van de nood een deugd gemaakt door flexibele meubels te ontwerpen en gebruiken.&;

&;Flexibiliteit is een cruciaal onderdeel van de bedrijfsvoering geworden. Wij kregen zoveel enthousiaste reacties op de meubels dat wij hebben besloten deze door te ontwikkelen en op de markt te brengen.&;

 

cs

cs1

cs2

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in