Premium Design Filterbubbels en nepnieuws leiden tot tegenstellingen, de communicatieprof kan ze debunken
Advertorial Digitale advertising draait niet om clicks Directeur corporate sales Lauren van der Heijden over de kunst goed in te blijven spelen op de behoefte van adverteerders.
Design Emma Kinderziekenhuis laat live zien hoe het gaat met premature baby's Stichting Steun Emma en reclamebureau Joe Public beginnen een indringende, vertederende campagne rond premature en ernstig zieke kindjes.
Premium Interne communicatie Merktrouw leidt tot word of mouth, maar online (meestal) niet Als consumenten een favoriet merk hebben, praten ze er dan ook vaker positief over online? Of doen ze dat liever alleen offline? Drie…
Premium Design Filterbubbels en nepnieuws leiden tot tegenstellingen, de communicatieprof kan ze debunken Kijk goed hoe de werkelijkheid in verhalen wordt weergegeven en welke agenda erachter zit – adviseert Harrie van Rooij
Advertorial Digitale advertising draait niet om clicks Directeur corporate sales Lauren van der Heijden over de kunst goed in te blijven spelen op de behoefte van adverteerders.
Design Emma Kinderziekenhuis laat live zien hoe het gaat met premature baby's Stichting Steun Emma en reclamebureau Joe Public beginnen een indringende, vertederende campagne rond premature en ernstig zieke kindjes.
Premium Interne communicatie Merktrouw leidt tot word of mouth, maar online (meestal) niet Als consumenten een favoriet merk hebben, praten ze er dan ook vaker positief over online? Of doen ze dat liever alleen offline? Drie…
Premium Design Filterbubbels en nepnieuws leiden tot tegenstellingen, de communicatieprof kan ze debunken Kijk goed hoe de werkelijkheid in verhalen wordt weergegeven en welke agenda erachter zit – adviseert Harrie van Rooij
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid