Overslaan en naar de inhoud gaan

Bonduelle wil 'fun toevoegen aan maïsbeleving' met maïsdoolhof

De attractie moet kinderen laten ervaren dat maïs niet alleen veelzijdig, gezond en lekker is, maar bovenal ook fun kan zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Woensdag opende Bonduelle, een merk dat zich presenteert als 'onbetwiste marktleider in maïs', een maïsdoolhof. De kinderattractie is tien voetbalvelden groot en en is gerealiseerd in samenwerking met de lokale IJsboerderij Gommers in het Limburgse Nederweert-Eind. Bonduelle: 'We willen hiermee kinderen laten ervaren dat maïs niet alleen veelzijdig, gezond en lekker is, maar bovenal ook fun kan zijn.' Het Maïsdoolhof is geopend tot en met eind september.

related partner content for mobile comes here

Samenwerking met supermarkt uit het zuiden
Voor het Maïsdoolhof is Bonduelle een samenwerking aangegaan met Jan Linders. Bezoekers van de supermarktketen uit het zuiden kunnen sparen voor gratis kaartjes voor de attractie. Bij aankoop van twee producten van Bonduelle naar keuze krijgt men bij de kassa het tweede entreekaartje voor het doolhof, ter waarde van €6,-, gratis.

De missie van Bonduelle; maïsbeleving
'Als onbetwiste marktleider in maïs zien we het als onze missie om de consument bekend te maken met alle goede, gezonde en veelzijdige eigenschappen van de goudgele maïs. Om dit ook door de allerjongsten te laten ervaren, voegen we met het Maïsdoolhof een flinke dosis fun toe aan de maïsbeleving.' Dat zegt Bonduelle in een toelichting op de opening van de maïsattractie. De route van het maïsdoolhof voert overigens door het logo van de groenteproducent.

'Als onbetwiste marktleider in maïs zien we het als onze missie om de consument bekend te maken met alle goede, gezonde en veelzijdige eigenschappen van de goudgele maïs. Om dit ook door de allerjongsten te laten ervaren, voegen we met het Maïsdoolhof een flinke dosis fun toe aan de maïsbeleving.' Dat zegt Bonduelle in een toelichting op de opening van de maïsattractie. De route van het maïsdoolhof voert overigens door het logo van de groenteproducent.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in