Overslaan en naar de inhoud gaan

Bereik Snapchat in Nederland naar 1,7 miljoen personen

Dat blijkt uit de online bereikcijfers GfK DAM van maart.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

 

related partner content for mobile comes here

Tweederde van alle bereikten is jonger dan 35 jaar, maar het hoogste bereik ligt duidelijk bij de 13 tot 25 jarigen. 



Opvallend is dat het bereik van Snapchat vooral onder meisjes en jonge vrouwen is gestegen. In maart 2017 heeft meer dan de helft van hen gebruik gemaakt van Snapchat, terwijl dit aandeel onder jonge mannen op 30% ligt.

In vergelijking met eerdere maanden steeg ook het bereik van Snapchat onder 35-plussers, maar het blijft met 6 procent veel lager dan bij de jongeren.

In vergelijking met eerdere maanden steeg ook het bereik van Snapchat onder 35-plussers, maar het blijft met 6 procent veel lager dan bij de jongeren.


thumbnail_GfK_DAM_Maandbereik_Snapchat_maart_2017.jpg
thumbnail_GfK_DAM_Maandbereik_Snapchat_maart_2017.jpg



De eerste lokale campagne die het Nederlandse kantoor van Snapchat heeft verkocht is die voor Parkmobile.



Nederlandse nieuwsmerken stijgen 


In de top 50 van commerciële merken zijn de Nederlandse nieuwsmerken gestegen. Deze stijging komt voornamelijk door bezoek rondom de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart.
 
Alle cijfers staan hier

Bron: Online bereikcijfers GfK DAM


Bron: Online bereikcijfers GfK DAM

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in