Bereik Snapchat in Nederland naar 1,7 miljoen personen


Tweederde van alle bereikten is jonger dan 35 jaar, maar het hoogste bereik ligt duidelijk bij de 13 tot 25 jarigen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Opvallend is dat het bereik van Snapchat vooral onder meisjes en jonge vrouwen is gestegen. In maart 2017 heeft meer dan de helft van hen gebruik gemaakt van Snapchat, terwijl dit aandeel onder jonge mannen op 30% ligt.
In vergelijking met eerdere maanden steeg ook het bereik van Snapchat onder 35-plussers, maar het blijft met 6 procent veel lager dan bij de jongeren.
In vergelijking met eerdere maanden steeg ook het bereik van Snapchat onder 35-plussers, maar het blijft met 6 procent veel lager dan bij de jongeren.

De eerste lokale campagne die het Nederlandse kantoor van Snapchat heeft verkocht is die voor Parkmobile.
Nederlandse nieuwsmerken stijgen
In de top 50 van commerciële merken zijn de Nederlandse nieuwsmerken gestegen. Deze stijging komt voornamelijk door bezoek rondom de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart.
Alle cijfers staan hier
Bron: Online bereikcijfers GfK DAM
Bron: Online bereikcijfers GfK DAM
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid