Overslaan en naar de inhoud gaan

3MO trekt digital consultant aan

Met de benoeming van Gina ter Elst speelt consultancy 3MO in op de groeiende vraag bij adverteerders naar onafhankelijke expertise op het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gina ter Elst begon haar carrière bij Nu.nl als redacteur. Via diverse online specialistische functies bij onder meer News-Media (bekend van Geenstijl en Dumpert), Reed Business (Elsevier), DigitasLBI en Achmea (FBTO), ontwikkelde zij gedetailleerde kennis over het organiseren en managen van digitale media-investeringen.

related partner content for mobile comes here

Yvonne Prins, partner van 3MO, licht toe: ‘We merken bij klanten bezorgdheid en onzekerheid als het gaat over de effectiviteit van hun digitale mediabestedingen. Het budgetaandeel voor digitale media blijft stijgen maar de kennis en/of de capaciteit bij veel adverteerders om een en ander goed aan te sturen blijft vaak nog achter. Dit maakt de samenwerking met Gina veelbelovend.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in