WorldCom sluipt omhoog in de waardeketen
WorldCom houdt zich strak aan de strategische keuze om de consumentenmarkt links te laten liggen, en zich vooral te richten op bedrijven en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Zo is de netwerkexploitant uitgegroeid tot een onderneming met een jaaromzet van zo’n 19 miljard dollar. Als het aan WorldCom ligt, zal het aandeel in de omzet van op het Internet Protocol-gebaseerde diensten de komende jaren fors gaan groeien. Met Web Center, één van de nieuwe diensten die onderdeel uitmaken van die strategie, lijkt WorldCom op te stomen in de richting van het werkterrein van bestaande aanbieders van CRM-oplossingen. Zie CRM Nieuws.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid