Tv belangrijkste reclamemedium voor sites
Consumenten geven de voorkeur aan reclame voor websites via televisie. Bijna 40% geeft dit medium als eerste keuze op. Motivatie is het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dit blijkt uit een onderzoek van NetPanel waaraan 413 van de ruim 2.000 leden van het permanente internetpanel van NetPanel meededen. Reclame via radio, tijdschriften, e-mail en banners scoren met elk 10% duidelijk lager. Ten aanzien van pop-ups is duidelijk sprake van irritatie bij de consument. Bijna driekwart van de respondenten is het eens met de stelling dat pop-ups er zijn om weg te klikken.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid