Overslaan en naar de inhoud gaan

Wiegel maakt bed op voor kankerpatiënt

Het Familiehuis Daniel den Hoed te Rotterdam (www.familiehuis.nl), het verblijfhuis voor kankerpatiënten en familieleden van patiënten,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder het motto ‘Helpende handen hebben we genoeg. Geld niet!’ laten Hans Wiegel, Koos Postema, Ivo Opstelten en Loes Luca zien dat ze, net als de grote schare vrijwilligers van het Familiehuis, graag bereid zijn om een handje te helpen. Op de foto’s die de actie begeleiden maakt Wiegel een bed op, stofzuigt Postema, strijkt Luca de lakens en gaat Opstelten met de koffiepot rond.

related partner content for mobile comes here

Van oktober tot begin maart 2003 zal een multimediale actie aandacht gaan vragen. Zowel via internet, radio en tv als via de overige media waaronder een direct-mailcampagne zal Nederland opgeroepen worden om te schenken. Zo’n veertig grote ondernemingen hebben hun diensten en ruimte ter beschikking gesteld op hun websites en in hun media, publiciteitsmateriaal geschonken en gratis zendtijd voor de actiespotjes ter beschikking gesteld.

Zo werken onder meer Bureau Rotterdam [Reclame], DQ&A Digital Marketing Services, RedUrban, Businessnieuws, Startpagina, Telegraaf, Lycos, Het Financieel Dagblad, Sapenda en Mbuyu en vele anderen belangeloos mee. De actie wordt op 8 maart 2003 afgesloten met een groot feest in het Rotterdamse Hilton hotel, dat samen met zijn belangrijkste leveranciers gratis zowel ruimte als de catering ter beschikking stelt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in