Overslaan en naar de inhoud gaan

Werkverkeer: BNO NEXTpack, Nieuwe Revu, TheBoardRoom, Kinetic en De Persgroep

Wie waren de movers & shakers van de afgelopen weken?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

BNO NEXTpack

related partner content for mobile comes here

Frank Nas is de nieuwe voorzitter van BNO NEXTpack, het platform van packaging design bureaus van Nederland. Frank Nas volgt Ronald Lewerissa op. Lewerissa, directeur en medeoprichter van Flex/Design, was ruim drie jaar aanvoerder van NEXTpack. Lewerissa blijft actief lid van NEXTpack. Frank Nas, is ook werkzaam als managing director bij Design Bridge Amsterdam: ‘Ik ga me nu hard maken voor de verdere groei en de professionalisering van het packaging design-vak in Nederland.’

Nieuwe Revu

Jonathan Ursem is aangesteld als nieuwe adjunct-hoofdredacteur van Nieuwe Revu. Eerder was hij onder meer chef voor Quote 500 en Quotenet en werkte hij voor FD Persoonlijk, Esquire, JFK and Men’s Health. Ook is hij medeoprichter van marketingbureau LabelOrange. Ursem gaat aan de slag naast hoofdredacteur Marijn Schrijver, en volgt Casper Sikkema op, die in april hoofdredacteur werd van Vice Benelux.

TheBoardRoom

TheBoardRoom, het Amsterdamse filmproductiehuis van MediaMonks. verwelkomt drie nieuwe directors, &;met totaal verschillende ambachten&;. Lars Tovik, een humoristische en visual storytelling director, sloot zich aan. Hij werkte de afgelopen acht jaar in Londen maar keerde onlangs terug naar het in Oslo gestationeerde bureau Tangrystan. Verder sloten Marcel Christ, en Joost van Hezik, een jonge theaterregisseur, zich aan bij het productiehuis. Het productieteam is uitgebreid met production manager met Jim Bresser.

Kinetic

Kinetic Worldwide benoemde Joost Vosmer tot sales director, verantwoordelijk voor de ontwikkeling en lancering van nieuwe Kinetic producten in Nederland, België en Duitsland. Vosmer was sales director bij Spafax. Daarvoor had hij verschillende rollen in de media bij onder meer Initiative, Ster, Videostrip en RTL.

De Persgroep

Christel van den Hazel, nu nog commercieel directeur bij De Persgroep, krijgt een andere functie. Zij zal innovatie gaan aanjagen in de functie van directeur business development. Dit maakte ze bekend tijdens de De Advertiser&;s Summit in Manchester die zij opende. De Persgroep gaat het aansturen van sales verdelen over twee functies. Lauren van der Heijden is directeur corporate sales, en Kees Reinders wordt directeur regional sales.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in