W+K wint World's Best Idea op NY Festivals
Wieden+Kennedy Amsterdam heeft bij de New York Festivals de prestigieuze prijs The World's Best Idea in de wacht gesleept voor Nike.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het gaat om de al veel bekroonde 'Write the Future' campagne. Het was de eerste keer dat de jury een award uitreikte voor The World’s Best Idea. Nike was de meest succesvolle adverteerder op het festival met ook nog 1 Gold World Medal, 7 Silver, 1 Bronze en 7 Finalists.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
BSUR won een Flow Gold (in de categorie Art Technique) voor Mini Flow.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKijk voor meer prijswinnaars hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid