Voorlopige gunning OV Chipkaart aan DDB
DDB Amsterdam is vooralsnog als winnaar uit de bus gekomen in de Europese aanbesteding van communicatie rondom de introductie van de OV…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De RVD doet dan ook geen officiële mededelingen over waarom voor het bureau is gekozen. Behalve DDB deden BVH Groep, Imagine, PPGH JWT en Roorda mee aan de aanbesteding.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De gemeentelijke vervoersbedrijven (RET, GVB, HTM), Connexxion en NS participeren in de OV Chipkaart, de pas waarmee elektronisch kan worden betaald in het openbaar vervoer.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet is de bedoeling dat de campagne rondom het nieuwe betaalmiddel in het najaar van start gaat. Het budget voor de campagne is niet door de RVD prijsgeven, maar het zal in ieder geval gaan om een meerjarige massamediale campagne. De bureaus werd gevraagd om strategische en creatieve voorstellen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid