Overslaan en naar de inhoud gaan

Voorlopige gunning OV Chipkaart aan DDB

DDB Amsterdam is vooralsnog als winnaar uit de bus gekomen in de Europese aanbesteding van communicatie rondom de introductie van de OV…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De RVD doet dan ook geen officiële mededelingen over waarom voor het bureau is gekozen. Behalve DDB deden BVH Groep, Imagine, PPGH JWT en Roorda mee aan de aanbesteding.

related partner content for mobile comes here

De gemeentelijke vervoersbedrijven (RET, GVB, HTM), Connexxion en NS participeren in de OV Chipkaart, de pas waarmee elektronisch kan worden betaald in het openbaar vervoer.

Het is de bedoeling dat de campagne rondom het nieuwe betaalmiddel in het najaar van start gaat. Het budget voor de campagne is niet door de RVD prijsgeven, maar het zal in ieder geval gaan om een meerjarige massamediale campagne. De bureaus werd gevraagd om strategische en creatieve voorstellen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in