Overslaan en naar de inhoud gaan

Veilig Verkeer Nederland maakt remake 20-jarige tv-commercial

Veilig Verkeer Nederland is deze week gestart met een nieuwe campagne om verkeersveiligheid breed onder de aandacht te brengen. Hiervoor is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om de tv-commercial van Veilig Verkeer Nederland met ‘het meisje en de vlieger’. Deze reclamespot is vanaf 1982 meer dan 20 jaar te zien geweest op de Nederlandse televisie. Maandag jl presenteerde Veilig Verkeer Nederland een remake van deze commercial. Veilig Verkeer Nederland heeft de hoofdrolspelers uit de oude commercial de afgelopen maanden opgespoord. In deze campagne spelen zij een rol door als ambassadeur op te treden voor verkeersveiligheid.

related partner content for mobile comes here

De remake is onderdeel van een campagne om verkeersveiligheid breed onder de aandacht te brengen onder het motto ‘Veilig Verkeer, Doen we samen’. Behalve op televisie, wordt de campagne ook gevoerd via internet en op straat.

Met de nieuwe campagne hoopt alle verkeersdeelnemers te bereiken. De campagne wordt de komende drie jaar uitgebouwd.

Hieronder de commercial:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in