Overslaan en naar de inhoud gaan

Tweehonderd commercials Duyvis Borrelnootjes op SBS-zenders

Duyvis Borrelnootjes komt met tweehonderd verschillende tv-commercials op SBS.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Duyvis, mediabureau OMD en SBS hebben samen een tv-campagne opgezet. Sinds 17 mei is Duyvis voor de nieuwe smaak Borrelnootjes Red Paprika via spots bij SBS en een -actie op zoek naar gezichten voor de nieuwe tv-commercial. Het resultaat wordt tweehonderd verschillende tv-commercials met in totaal duizend gezichten. Vanaf nu zijn deze tv-commercials exclusief bij de drie zenders van SBS (Net 5, SBS 6 en Veronica) te zien.

related partner content for mobile comes here

Fans van Duyvis Borrelnootjes maken kans op een plek in de nieuwe tv-campagne door hun foto te uploaden via de Hyves-actie. Voor tweehonderd verschillende tv-commercials worden duizend foto’s geselecteerd die de komende tijd op een van de SBS-zenders te zien zijn. Deelnemers die op tv komen, krijgen via Hyves vooraf bericht over wanneer hun commercial uitgezonden wordt. SBS zorgt ervoor dat elke unieke spot op de juiste tijd en op de juiste zender te zien is.

Sophie van Alphen, senior brand manager bij Duyvis: 'Wij wisten dat het een unieke campagne was, maar dat er zoveel leuke en enthousiaste reacties op zouden komen is overweldigend. Overal op het internet zijn reacties van onze fans terug te vinden. Het blijkt maar weer dat Duyvis een merk is dat leeft onder de consument.'

Martijn Caspers, RTV director bij OMD: 'Deze unieke campagne bewijst dat er ook binnen een regulier reclameblok meer dan voldoende kansen liggen om onderscheidend aanwezig te zijn”.

Aan de campagne werken naast OMD ook DDB, Red Urban en TBWA\Busted mee.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in