Tweehonderd commercials Duyvis Borrelnootjes op SBS-zenders
Duyvis, mediabureau OMD en SBS hebben samen een tv-campagne opgezet. Sinds 17 mei is Duyvis voor de nieuwe smaak Borrelnootjes Red Paprika via spots bij SBS en een Hyves-actie op zoek naar gezichten voor de nieuwe tv-commercial. Het resultaat wordt tweehonderd verschillende tv-commercials met in totaal duizend gezichten. Vanaf nu zijn deze tv-commercials exclusief bij de drie zenders van SBS (Net 5, SBS 6 en Veronica) te zien.
Fans van Duyvis Borrelnootjes maken kans op een plek in de nieuwe tv-campagne door hun foto te uploaden via de Hyves-actie. Voor tweehonderd verschillende tv-commercials worden duizend foto’s geselecteerd die de komende tijd op een van de SBS-zenders te zien zijn. Deelnemers die op tv komen, krijgen via Hyves vooraf bericht over wanneer hun commercial uitgezonden wordt. SBS zorgt ervoor dat elke unieke spot op de juiste tijd en op de juiste zender te zien is.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisSophie van Alphen, senior brand manager bij Duyvis: 'Wij wisten dat het een unieke campagne was, maar dat er zoveel leuke en enthousiaste reacties op zouden komen is overweldigend. Overal op het internet zijn reacties van onze fans terug te vinden. Het blijkt maar weer dat Duyvis een merk is dat leeft onder de consument.'
Martijn Caspers, RTV director bij OMD: 'Deze unieke campagne bewijst dat er ook binnen een regulier reclameblok meer dan voldoende kansen liggen om onderscheidend aanwezig te zijn”.
Aan de campagne werken naast OMD ook DDB, Red Urban en TBWA\Busted mee.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid