Overslaan en naar de inhoud gaan

TMG neemt Keesing Group over

Telegraaf Media Groep heeft voor ruim 80 miljoen euro Keesing Group overgenomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door de winstgevendheid van Keesing draagt deze investering, met terugwerkende kracht, per 1 april een positieve bijdrage aan de winst per aandeel van TMG.

related partner content for mobile comes here

Deze uitgeverij -opgericht in 1911- richt zich op het uitgeven van puzzelbladen voor de Nederlandse, Belgische, Deense en Franse markt.
De acquisitie van Keesing past binnen de strategie van TMG, die erop is gericht het aandeel in mediaconsumptie te vergroten in de thuismarkt ‘en daarnaast het portfolio uit te breiden met rendabele, internationaal georiënteerde activiteiten’.
De Telegraaf ziet mogelijkheden voor de Keesing-uitgaven op het gebied van online en mobiele toepassingen en expansie van de puzzelactiviteiten naar nieuwe markten. Peter Tordoir en Donald Reichel blijven Keesing leiden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in