Overslaan en naar de inhoud gaan

SuperHeroes wint global account LG Electronics

Na een uitgebreide pitch is SuperHeroes winnaar van het global digital account voor LG Electronics. Aan de pitch nam een achttal bureau’s…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, creative director/founder van SuperHeroes: 'Het is voor ons als bureau een nieuwe mijlpaal in onze ontwikkeling. We hebben ons altijd geprofileerd als “Dutch international agency” en werken keihard om met eigenzinnige campagnes de wereld te veroveren. Het is geweldig dat we nu de kans krijgen om het LG merk wereldwijd verder inhoud te geven.’

related partner content for mobile comes here

SuperHeroes werkt op dit moment voor LG onder meer aan een global digital campagne, met uitrol in 65 landen, zowel on- als offline. Daarnaast is zojuist de opvolger van de wereldwijde viral hit So Real It’s Scary gepresenteerd (deze film heeft in drie maanden ruim 19 miljoen views behaald): .

Vorig jaar won SuperHeroes ook al het global social/ interactive voor Diesel. Het bureau wordt met de komst van het nieuwe account flink uitgebreid.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in