Overslaan en naar de inhoud gaan

Search Engine Marketing award voor Maxlead

Maxlead met heeft gisteren met de case Transhair & Aesthetic Team een Search Engine Marketing Award gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De award werd uitgereikt tijdens het Search Engine Marketing Congres bij Media Plaza in Utrecht. Andere genomineerden waren Traffic Builders (case Huis & Hypotheek) en Pro Education (case Pro Education).

related partner content for mobile comes here

De jury, bestaande uit zes zoekmachine-marketing experts, heeft gekeken naar originaliteit, creativiteit en effectiviteit. Volgens juryvoorzitter Jeroen van de Wiel voldeed de case van Transhair het beste aan alle genoemde criteria. Volgens Maxlead is een optimaal resultaat te behalen door zoekmachine-marketing effectief te integreren met het CRM systeem. Hierdoor wordt een brug geslagen tussen het salestraject en de online activiteiten.
Van de Wiel : ‘Kenmerkend voor de aangeboden dienst, een haarbehandeling, is dat de klant in een later stadium terugkomt. Daarom is gekeken naar het type en de waarde van klanten. Bepaalde klanten leiden tot betere conversie, dat is in de campagne meegenomen. Daarbij was het belangrijkste van deze case dat ze wat meten betreft verder gaan, ze meten klantwaarde over een lange periode en kijken naar de conversie per contact.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in