Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma Uitgevers gaat online sales zelf doen

Sanoma Uitgevers gaat vanaf 1 september 2006 de online advertentiesales voor de uitgeefgroepen Vrouwen, Special Interest en Wonen volledig…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De samenwerking met WebAds voor deze uitgeefgroepen eindigt ‘in goed overleg’. Hiermee wil Sanoma Uitgevers de mogelijkheid voor adverteerders en mediabureaus creëren om via een aanspreekpunt online en multimediale campagnes in te zetten.

related partner content for mobile comes here

Sanoma Uitgevers gaat naast advertorials en tailormade concepten ook bannering aanbieden. Het admanagement wordt verzorgd door DQ&A Digital Marketing Services.

Patrick Bernhart, uitgever Nieuwe Media Vrouwen, zegt dat Sanoma door deze stap ‘duidelijkheid in de markt wil scheppen’. ‘Vanaf nu is er één aanspreekpunt voor adverteerders en mediabureaus (Sanoma Sales) en wordt het admanagement gedaan door het gespecialiseerde bureau DQ&A.’

Nini Spits, salesmanager Nieuwe Media voegt eraan toe: ‘De markt ontwikkelt zich nu dusdanig dat een eigen online salesorganisatie voor Sanoma Uitgevers wenselijk is. We zien een grote groei in de markt en hebben in 2005 en 2006 al veel adverteerders en mediabureaus kunnen bedienen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in