Sanoma Uitgevers gaat online sales zelf doen
De samenwerking met WebAds voor deze uitgeefgroepen eindigt ‘in goed overleg’. Hiermee wil Sanoma Uitgevers de mogelijkheid voor adverteerders en mediabureaus creëren om via een aanspreekpunt online en multimediale campagnes in te zetten.
Sanoma Uitgevers gaat naast advertorials en tailormade concepten ook bannering aanbieden. Het admanagement wordt verzorgd door DQ&A Digital Marketing Services.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisPatrick Bernhart, uitgever Nieuwe Media Vrouwen, zegt dat Sanoma door deze stap ‘duidelijkheid in de markt wil scheppen’. ‘Vanaf nu is er één aanspreekpunt voor adverteerders en mediabureaus (Sanoma Sales) en wordt het admanagement gedaan door het gespecialiseerde bureau DQ&A.’
Nini Spits, salesmanager Nieuwe Media voegt eraan toe: ‘De markt ontwikkelt zich nu dusdanig dat een eigen online salesorganisatie voor Sanoma Uitgevers wenselijk is. We zien een grote groei in de markt en hebben in 2005 en 2006 al veel adverteerders en mediabureaus kunnen bedienen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid