RTL 4 en Planet Internet in reis-/spelprogramma
RTL 4 start vanaf 8 november met een reis-/avonturenprogramma dat verslag doet van de Planet Race, een initiatief van Planet Internet…
Elke deelnemer moet in elke etappe een sleutel vinden, daarbij geholpen door mensen thuis die via internet of i-mode aanwijzingen aan ze doorgeven. Na elke etappe valt een deelnemer af. Het initiatief is onderdeel van de campagne ‘There’s more to explore’ van Planet Internet. Andere promotionele partners zijn KPN MObile met i-mode, zorgverzekeraar VGZ, Toshiba, Volvo, Wereld NatuurFonds, Vliegwinkel.nl, Bever Zwerfsport, Europeesche Verzekeringen en Nilsson & Lamm/Lonely Planet. De werving van de deelnemers begint vandaag via een speciale website.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & Milieu
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid