Overslaan en naar de inhoud gaan

Red Bull Studios lanceert nieuwe identiteit en global website

Red Bull heeft een nieuwe identiteit en global website gelanceerd voor hun opnamestudio's 'Red Bull Studios'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lokaal talent krijgt in de studio’s de kans met professionele apparatuur en engineers te werken. Naast de website met interactieve 360 graden foto’s is er ook een styleguide ontwikkeld voor print- en video-uitingen en de inrichting van de studio&;s. Voor de opdracht werd het Nederlandse bureau Momkai geselecteerd.

related partner content for mobile comes here

Red Bull Studios

De tien opnamestudio&;s staan verspreid over de hele wereld: van Londen en Amsterdam tot aan Los Angeles en Auckland. Binnenkort komen daar São Paulo, New York en Parijs bij. De studio&;s bieden zowel lokale muzikanten en producers als internationale topartiesten professionele faciliteiten, inclusief assistentie door engineers. Een initiatief waarmee Red Bull aanstormend creatief talent ondersteunt en publiek laat kennismaken met zowel nieuwe als bekende artiesten - wat tegelijk zorgt voor content op het platform.

Voor elke studio kwam er een stadscode, universele iconen die zorgen voor herkenning, en patronen die per locatie werden ontworpen. Er werd een styleguide ontwikkeld die toegepast wordt op alle fysieke en digitale uitingen. Op de site kunnen de studio&;s bekeken worden middels 360 graden foto&;s, waarbij je op de onderdelen kunt klikken voor extra informatie over de beschikbare instrumenten en apparatuur.

from on .

Website: ;s ">Red Bull Studio&;s

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in