Overslaan en naar de inhoud gaan

Publieke zenders 37 pct, commerciëlen 44 pct

In week 29 zijn de marktaandelen van de publieke en commerciële zenders nauwelijks veranderd, zo blijkt uit het Continu Kijkonderzoek, dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De publieke omroepen behaalden een gezamenlijk gemiddeld marktaandeel van 37 pct, de commerciële zenders behaalden 44 pct.
RTL4 deed het in week 29 iets beter dan in week 28. De ‘boodschapperszender’ boekte minieme winst, namelijk 1 pct ten opzichte van de vorige week (van 13 naar 14 pct). RTL5 deed het opnieuw goed met een marktaandeel van 6 pct. SBS6 leverde 1 pct in (van 11 naar 10 pct), terwijl Net5 opnieuw 4 pct scoorde. Veronica presteerde andermaal matig. The Young One behaalde een marktaandeel van 7 pct. Fox8 behaalde 3 pct marktaandeel.

related partner content for mobile comes here

Nederland 1, dat momenteel werkt aan een nieuwe netstijl, haalde het hoogste marktaandeel op vrijdagdagavond (16 pct), TV2 op dinsdagavond (19 pct) en Nederland 3 op zaterdagavond (14 pct).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in