Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Pre-verkiezings’-campagne naar Greenwood Varossieau

Greenwood Varossieau & Co. heeft de pitch gewonnen voor de ‘pre-verkiezings’-campagne, voorafgaand aan de verkiezingen voor het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De competitie was uitgeschreven door het bureau van het Europees Parlement. De campagne heeft als doel meer begrip te kweken voor de rol en het belang van het Europees Parlement voor de inwoners van Nederland. Het is de bedoeling ‘Europa dichter bij huis te brengen’. De burger weet over het algemeen niet dat veel zaken waarmee ze in Nederland te maken krijgen, worden geïnitieerd en geregeld binnen het Europees Parlement. De beeldvorming over ‘Europa’ is lang niet altijd even positief en wordt negatief beïnvloed door vooroordelen en clichés, aldus het Haagse bureau. Daar moet de imagocampagne in de pre-verkiezingsfase verandering in brengen.

related partner content for mobile comes here

De eerste commercials moeten begin februari te horen en zien zijn op regionale radio en tv.

Het Haagse bureau Greenwood Varossieau & Co won de bureaucompetitie met name op creativiteit. Wie er verder meededen aan de competitie, is niet bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in