‘Pre-verkiezings’-campagne naar Greenwood Varossieau
De competitie was uitgeschreven door het bureau van het Europees Parlement. De campagne heeft als doel meer begrip te kweken voor de rol en het belang van het Europees Parlement voor de inwoners van Nederland. Het is de bedoeling ‘Europa dichter bij huis te brengen’. De burger weet over het algemeen niet dat veel zaken waarmee ze in Nederland te maken krijgen, worden geïnitieerd en geregeld binnen het Europees Parlement. De beeldvorming over ‘Europa’ is lang niet altijd even positief en wordt negatief beïnvloed door vooroordelen en clichés, aldus het Haagse bureau. Daar moet de imagocampagne in de pre-verkiezingsfase verandering in brengen.
De eerste commercials moeten begin februari te horen en zien zijn op regionale radio en tv.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet Haagse bureau Greenwood Varossieau & Co won de bureaucompetitie met name op creativiteit. Wie er verder meededen aan de competitie, is niet bekend.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid