Overslaan en naar de inhoud gaan

Paulo Coelho is een trendsetter

Echt luisteren naar je stakeholders. Het is een bekend adagium in PR-land. Daarnaast een keuze voor een boekverfilming. Het nadeel van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Paolo Coelho combineert beide zaken. Hij heeft een opgestart.

related partner content for mobile comes here

Het boek " De heks van Portobello" gaat verfilmd worden. Daarvoor vraagt hij hulp van zijn eigen lezerspubliek!

Coelho vraagt de filmmakers onder zijn fans om een van de 15 karakters te kiezen voor de korte film. 13 van de 15 karakters geven zingeving aan de vorming van het hoofdkarakter van de film.

De films worden geplaatst op en vervolgens worden 15 video's geselecteerd die opgenomen worden in de film.

Van deze mash-up wordt dan een film geproduceerd. De winnaars van deze actie krijgen ? 3.000,-, waarbij ze de rechten wel overdragen aan Coelho.

De inschrijving voor deze actie begint op 16 juni en zal sluiten op 25 juli. Coelho belooft dat de film een maand later klaar zal zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in