Participatie KPN in consumentendienst pluk


Pluk richt zich op mensen die aan iets herinnerd willen worden of
nieuwsgierig zijn naar meer. Je ziet bijvoorbeeld een reisaanbieding op
een abri, maar bent de aanbieder vergeten. Je kan een unieke 'plukcode'
sms'en en je ontvangt dan een link naar de gevraagde informatie op jouw
persoonlijke plukpagina op internet.
Volgens Marise Blom van pluk is de doelgroep voor de dienst zo'n 8
miljoen mensen. 'De mensen met gsm en een internetaansluiting. Pluk
helpt je zaken niet te vergeten en makkelijker te vinden. Volgens
onderzoek van Blauw Research geeft 40 procent aan vaak de verwijzing
naar internet te vergeten. Dus is er behoefte aan een dergelijke
dienst.' Volgens Blom is pluk vrij van spam en banners. De consument
betaalt alleen voor het sms'je.
Donderdag wordt pluk gelanceerd op een event.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid