Overslaan en naar de inhoud gaan

Participatie KPN in consumentendienst pluk

KPN participeert met Bartrack in een nieuwe dienst met de naam pluk. De consument kan hierbij via een code in advertenties (die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pluk richt zich op mensen die aan iets herinnerd willen worden of
nieuwsgierig zijn naar meer. Je ziet bijvoorbeeld een reisaanbieding op
een abri, maar bent de aanbieder vergeten. Je kan een unieke 'plukcode'
sms'en en je ontvangt dan een link naar de gevraagde informatie op jouw
persoonlijke plukpagina op internet.

related partner content for mobile comes here

Volgens Marise Blom van pluk is de doelgroep voor de dienst zo'n 8
miljoen mensen. 'De mensen met gsm en een internetaansluiting. Pluk
helpt je zaken niet te vergeten en makkelijker te vinden. Volgens
onderzoek van Blauw Research geeft 40 procent aan vaak de verwijzing
naar internet te vergeten. Dus is er behoefte aan een dergelijke
dienst.' Volgens Blom is vrij van spam en banners. De consument
betaalt alleen voor het sms'je.
Donderdag wordt pluk gelanceerd op een event.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in