Overslaan en naar de inhoud gaan

OBI4wan, OBILytics en Buzzcapture verder als OBI4wan

OBI4wan is vanaf nu de centrale naam. De namen Buzzcapture en OBILytics verdwijnen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De oprichting van OBILytics in 2015, het aantrekken van investeerder Main Capital in 2016 en de krachtenbundeling met Buzzcapture in 2017 hebben gezorgd voor één sterk aanbod van oplossingen voor media monitoring, webcare, chatbots en media insights

Vier nieuwe productnamen
OBI4wan helpt meer dan 1000 klanten wereldwijd met vier verschillende producten: OBI Brand Monitor, OBI Engage, OBI Bots en OBI Insights. De OBI Brand Monitor geeft inzichten over de merkreputatie, branch en stakeholders uit online data, social media, printmedia, radio en tv. OBI Engage biedt mogelijkheden voor webcare, online klantenservice en social media management. Maar OBI4wan zet nog een stap extra met OBI Bots en OBI Insights. De laatste innovatieslag biedt mogelijkheden voor toepassing van chatbot-technologie binnen de bestaande tooling. Daarnaast zetten analisten van de nieuwe afdeling Research en Insights data om in inzichten, die in hoogstaande en gemakkelijk deelbare rapportages naar de klant worden gestuurd.

Er verandert vrij weinig voor de huidige klanten. Waar zij voorheen bijvoorbeeld met OBILytics of Buzzcapture werkten, schakelen zij nu met OBI4wan.

related partner content for mobile comes here

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in