NRC Media boekt verlies


NRC Media boekt in het eerste jaar van haar bestaan - 2010 - een verlies van 1,6 miljoen euro. Dat blijkt uit het jaarverslag van NRC Media. Dat jaarverslag beslaat maar tien maanden omdat NRC Media begin maart vorig jaar van start ging. De commissarissen stellen vast dat het resultaat bij een volledig boekjaar ‘nagenoeg nihil’ zou zijn geweest. NRC Media wist de omzet, ondanks aanzienlijk lagere advertentie-inkomsten, te stabiliseren. In de voorgaande jaren liet de omzet een dalende trend zien.
NRC Media maakte gisteren bekend dat financieel directeur Henriëtte Sperling vertrekt bij de krantenuitgever. Uitgever Hans Nijenhuis zegt in zijn eigen krant NRC Handelsblad dat Sperling overuren heeft moeten maken rond de verkoop. 'Ze heeft een zware tijd achter de rug.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: De Volkskrant
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid