Nokia meest waardevolle merknaam in Europa
Nokia is net als vorig jaar het meest waardevolle merk van Europa, zo blijkt uit de jaarlijkse Eurobrand-studie van het European Brand…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het instituut kijkt naar branche, trendontwikkeling, marktpotentieel en omzet en komt dan met een top-50 van Europese merken. Op de tweede plaats staat het Franse luxe-consortium LVMH, het moederhuis van merken als Louis Vuitton en Moët & Chandon. Derde is Vodafone. Ook Unilever en Vivendi scoren goed.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Duitsers daarentegen zijn onbetwist merkenkampioen, met 15 merken in de top. De Oost-Europese landen lopen een heel stuk achter bij de rest van Europa.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: De Tijd (België).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid