Overslaan en naar de inhoud gaan

Nokia meest waardevolle merknaam in Europa

Nokia is net als vorig jaar het meest waardevolle merk van Europa, zo blijkt uit de jaarlijkse Eurobrand-studie van het European Brand…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het instituut kijkt naar branche, trendontwikkeling, marktpotentieel en omzet en komt dan met een top-50 van Europese merken. Op de tweede plaats staat het Franse luxe-consortium LVMH, het moederhuis van merken als Louis Vuitton en Moët & Chandon. Derde is Vodafone. Ook Unilever en Vivendi scoren goed.

related partner content for mobile comes here

De Duitsers daarentegen zijn onbetwist merkenkampioen, met 15 merken in de top. De Oost-Europese landen lopen een heel stuk achter bij de rest van Europa.

Bron: De Tijd (België).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in