
Nederland 2 had 7,2 en Nederland 3 5,4 procent. RTL4 scoorde 12,6, RTL5 kwam uit op 5,8 procent en RTL7 scoorde 5,5. RTL8 behaalde in zijn eerste weekend een aandeel van 1,0 procent. SBS6 had een aandeel van 13,6, Net5 had 4,9 procent en Veronica 6,2. Tien had in zijn laatste week een marktaandeel van 2,9 procent.
De voetbalwedstrijd Ajax-Slavia Praag was het best bekeken programma van de week met 1,724 miljoen kijkers. Hart van Nederland had 1,545 miljoen kijkers, Villa Felderhof 1,423 miljoen, Dag Lieve Mensen 1,399 miljoen en Nederland te koop met 1,353 miljoen kijkers.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee