Overslaan en naar de inhoud gaan

Motivaction en EMiS fuseren

Marktonderzoekbureaus EMiS en Motivaction gaan op korte termijn fuseren. Gisteren hebben de twee bureaus een ‘letter of intent’…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verbazing alom; het 17-jarige Motivaction dat onlangs een prachtig nieuw pand betrok in hartje Amsterdam, fuseert met European Marketing Information Services (EMiS), moeder van Interview/NSS. Spangenberg verheugt zich op de samenwerking. Motivaction verliest zijn identiteit niet, zo verzekert hij. ‘We blijven in ons nieuwe pand onder eigen label werken, en zullen ook nog steeds kleinschalig onderzoek blijven doen. Maar we breiden onze mogelijkheden enorm uit. Onze portfolio’s en visie op het vak sluiten heel goed bij elkaar aan.’ Spangenberg denkt daarbij vooral aan de combinatie van Motivaction’s grote asset de Normen- en WaardenMonitor met Interview’s grootschaliger panelonderzoek en ervaring met internetonderzoek. Spangenberg: ‘Marktonderzoek speelt als branche een vrij bescheiden rol, terwijl we op een schat aan informatie zitten.’ In de nieuwe samenwerking zal dus nadrukkelijker, en vooral ook grootschaliger aan de weg getimmerd worden. Klanten worden als vanouds geserviced door hun contactpersoon, maar de twee bureaus zullen samen een grotere klantvraag aan kunnen, terwijl een breder totaalpakket aangeboden kan worden. Spangenberg blijft directeur van Motivaction en wordt lid van de Raad van Bestuur van EMiS nv.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in