Mona YokiDrink sponsort K3


Van de negenendertig concerten die plaatsvinden van 9 augustus tot en met24 augustus dit jaar in het Fortis Circustheater in Scheveningen, waren inkorte tijd bijna alle plaatsen verkocht. Voor de concerten op zaterdag 23en zondag 24 augustus heeft Mona YokiDrink een aantal kaarten gereserveerdom in een promotiecampagne in te zetten.
Mona YokiDrink is blij met de sponsoring. ‘De fans van K3 komen overeen metdie van Mona YokiDrink. Zowel Mona YokiDrink als K3 zijn populair onderkinderen. Beide hebben ook een enorme positieve uitstraling op ouders,’aldus Mireille Gilissen, marketing manager bij Mona. ‘We verwachten onzenaamsbekendheid verder te kunnen uitbouwen. We willen niet alleen onze naamverbinden aan de tournee, maar we zullen ook activiteiten ontwikkelen voorde fans van K3 zoals een gecombineerde win- en verzamelactie waarbijtoegangskaarten kunnen worden gewonnen.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTijdens de tournee van 2002 trok K3 92.000 fans naar de optredens in Scheveningen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid