Overslaan en naar de inhoud gaan

´Minder schadelijke` sigaret in VS op de markt

Tabaksfabrikant Vector Tobacco introduceert in de Verenigde Staten Omni, terwijl Brown & Williamson Tobacco (dochter van BAT) met Advance…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor Omni is een grootschalige printcampagne opgezet met de pay off ´Reduced carcinogens. Premium Taste.` Die voor Advance is vergelijkbaar: ´All of the taste ... Less of the toxins`. Hoewel Vector Tobacco wel zegt dat er niet zoiets bestaat als een ´gezonde sigaret`, denkt de fabrikant een verantwoordelijke stap te hebben gezet. Maar Matthew Myers, baas van de Campaign for Tobacco-Free Kids, zegt tegen Adage dat de fabrikanten ´onverantwoord bezig zijn met het testen van nieuwe sigaretten, waarvan ze claimen dat ze minder schadelijk zijn dan andere sigaretten.` Vector heeft ook plannen voor het op de markt brengen van Omni Free, dat geen nicotine zou bevatten.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in