MetrixLab neemt RawData over
Het Nederlandse internetmarkonderzoeksbureau MetrixLab heeft donderdag de overname van RawData aangekondigd. Deze Amerikaanse start-up is…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RawData zal volledige geïntegreerd worden in MetrixLabs dochteronderneming MarketTools, de Amerikaanse leverancier van diensten en software voor consumentenonderzoek die MatrixLab vorig jaar heeft gekocht.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De techniek van RawData verzamelt via smartphones passief informatie die met toestemming van de consument te volgen is en haalt hier inzichten over consumentengedrag uit. Deze zijn volgens MetrixLab van groot belang voor merken en retailers. ‘Een doorbraak in cross media onderzoek, omdat dit de mogelijkheid biedt om alle traditionele en nieuwe media op een vernieuwde manier te meten’, aldus Han de Groot, ceo van MetrixLab.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKijk voor meer nieuws over mobile op MobileMarketing.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid