Overslaan en naar de inhoud gaan

MetrixLab neemt RawData over

Het Nederlandse internetmarkonderzoeksbureau MetrixLab heeft donderdag de overname van RawData aangekondigd. Deze Amerikaanse start-up is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

RawData zal volledige geïntegreerd worden in MetrixLabs dochteronderneming MarketTools, de Amerikaanse leverancier van diensten en software voor consumentenonderzoek die MatrixLab heeft gekocht.

related partner content for mobile comes here

De techniek van RawData verzamelt via smartphones passief informatie die met toestemming van de consument te volgen is en haalt hier inzichten over consumentengedrag uit. Deze zijn volgens MetrixLab van groot belang voor merken en retailers. ‘Een doorbraak in cross media onderzoek, omdat dit de mogelijkheid biedt om alle traditionele en nieuwe media op een vernieuwde manier te meten’, aldus Han de Groot, ceo van MetrixLab.

Kijk voor meer nieuws over mobile op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in