Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingdirecteur Jorg weg bij Gouden Gids

Rob Jorg legt na vijf jaar zijn functie als marketingdirecteur bij Gouden Gids neer. Per 1 april neemt Harry Michels zijn functie over.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wat Jorg gaat doen, is nog niet bekend. Gouden Gids meldt dat hij zich 'de komende maanden gaat oriënteren op een volgende stap in zijn carrière'. Voor de vijf jaar bij Gouden was Jorg lange tijd werkzaam bij Procter & Gamble in diverse marketingfuncties.

related partner content for mobile comes here

Michels wordt onder andere verantwoordelijk voor het verder verstevigen van de positie van het merk. Hij kwam in 2000 officieel in dienst bij Gouden Gids in de functie van businessunit manager internet, waarna hij verschillende functies heeft doorlopen en uiteindelijk functioneerde als director business development. Michels heeft voorheen onder andere gewerkt in diverse functies voor VNU.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in