Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketing op z'n Amerikaans op SXSW

Leuke bijvangst van een bezoek aan SXSW zijn de innovatieve manieren om aandacht te vragen of business te doen. Naast ‘posters, badges,…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Eerder vermaakte ik me al over -device om als hotspot te dienen, of om automaten waar je elektronica van een paar honderd dollar uit de muur kon trekken alsof het de FEBO was. Dit jaar viel dit oplaadstation me op, op het vliegveld van Houston.

related partner content for mobile comes here

3 dollar voor 30 minuten

Een apparaat neerzetten met een aantal adapters erin en dan geld vragen voor het opladen van je mobiele telefoon. 3 dollar voor 30 minuten. Het meeste geavanceerde en dure onderdeel in het apparaat is ongetwijfeld de credit card reader. Je moet wel echt wanhopig zijn om hiervan gebruik van te maken. Zeker als je ziet dat naast het apparaat gewoon nog een aantal stopcontacten aanwezig zijn waar je voor niets je apparaat kunt opladen...

En in de categorie vending machines, deze voor cosmetics, eveneens op het vliegveld, mag er ook zijn:

Op SXSW zelf spanden ze overigens de kroon met een apparaat waaruit je ook een auto leek te kunnen halen. Het kan dus nog gekker…

En echt: 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in