Overslaan en naar de inhoud gaan

Lay’s Maak je Smaak wint Belgische gouden Effie

De activatiecampagne Lay’s Maak de Smaak is ook in België in de prijzen gevallen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne, ontwikkeld door , is in België zowel bekroond met een gouden Effie, als de Measurement of Effectiveness Award.

related partner content for mobile comes here

Al eerder wonnen Lay's en Red Urban in Nederland een zilveren Effie met de Nederlandse variant van Maakt de Smaak. Op basis van dit concept maakte Red Urban in samenwerking met VVL BBDO de Belgische variant, genaamd Maak je Smaak.

Red Urban verzorgde de online campagne en alle social media activiteiten, inclusief meten. In tegenstelling tot de Nederlandse campagne die zich voornamelijk op Hyves afspeelde, was de Belgische variant met name actief op Facebook.

De Belgische versie van Patatje Joppie, genaamd Bicky Crisp, werd door het Belgische publiek als winnaar gekozen en vervolgens toegevoegd aan het assortiment van Lay’s.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in