Overslaan en naar de inhoud gaan

Kunstenaars steunen "Barrelrally" 2005

Bekendheden uit de kunstwereld leveren een artistieke bijdrage aan de Amsterdam Dakar Challenge 2005, een rally voor goede doelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Amsterdam Dakar Challenge staat bekend als "Barrelrally" voor mensen met lef en gevoel voor avontuur, maar bevat ook een charitatief element. Met dank aan bekende namen uit de kunstwereld - zoals Arlaque de Clerque, Roos Schuring, Casper Faassen en anderen -, die op Barreldag (3 september in Amsterdam) live komen schilderen voor het goede doel.

related partner content for mobile comes here

Op Barreldag kunnen de teams elkaar en elkaars barrels voor het eerst ontmoeten en allerlei praktische zaken regelen. Tien bekende kunstenaars wijden zich de hele middag aan een live modelschildersessie. De doeken worden aan het einde van de middag geveild voor het goede doel.

De Amsterdam Dakar Challenge is een bizarre barrelrace voor mensen met een kleine portemonnee. Is het haalbaar om in een barrel van minder dan 500 euro naar Dakar te rijden? De ruim 240 teams van de 2005 Amsterdam Dakar Challenge denken van wel. In 23 dagen acht landen doorkruisen in een barrel is voor de teams het perfecte avontuur.

Na het halen van de eindstreep worden de auto's geveild en gaat de opbrengst naar lokale goede doelen. Deelnemers bepalen zelf welk goede doel in Gambia door hen wordt gesteund. Naast de inbreng van de auto doen de meeste teams aan eigen fundraising.

Op 5 november 2005 is de echte start van Amsterdam Dakar Challenge 2005.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in