Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN-campagne: meedoen in de klas vanuit je ziekenhuisbed

De provider komt met KlasseContact.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Langdurig ziek zijn is voor een kind vreselijk. Lichamelijk en mentaal, maar ook sociaal gezien heeft het gevolgen. Want als een kind bijvoorbeeld voor langere tijd in het ziekenhuis moet verblijven, ligt het sociale leven stil en is er weinig contact met leeftijdsgenootjes. En als je jong bent is dat contact juist zo enorm belangrijk. KlasseContact van KPN moet daarbij helpen. Deze dienst staat centraal in de nieuwe campagne.

KlasseContact bestaat al ruim acht jaar en heeft in die tijd zo’n 1200 kinderen kunnen helpen. Sinds 2013 is de dienst volledig in handen van KPN en daarmee een van de meerdere maatschappelijke initiatieven van KPN.

De campagne bestaat uit een tv-commercial, een tv-tagon, online video’s en een dagbladadvertentie waarin volwaardig meedoen in de klas centraal staat.

related partner content for mobile comes here

;35


Klant: KPN
Bureau: N=5
Concept: Thijs Bontje, Daniël te Lindert, Peter Hebbing (CD)
Art: Daniël te Lindert Copy: Thijs Bontje
Strategie: Bastiaan Weers
RTV: Guy van der Hoop, Christ Bloemheuvel
Account: Anouk Zink, Ralph Balk, Gonny Pullens
Productiemaatschappij: Bonkers
Regisseur: Michael Wong
Offline editor: Taco Arts
Postproductie: Crabsalad
Geluid: The Ambassadors
Muziek: Massive Music
Fotografie: Tara Fallaux
Casting: Elskes Kast, Borgman & Augustinus

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in