Overslaan en naar de inhoud gaan

JVC verlegt focus naar online en winkelvloer

JVC Benelux is een nieuwe weg ingeslagen met zijn communicatie. Het elektronicamerk gaat zijn aanwezigheid in massamedia verschuiven naar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een belangrijke resultante daarvan is het verdwijnen van de metershoge JVC mast die de afgelopen acht jaar bij Schiphol te zien was.De afgelopen jaren maakten zowel de retail- als electronicasector enorme veranderingen door als gevolg van de marktomstandigheden en veranderende consumentenvoorkeuren en -gedrag. The Communication Company ontwikkelde samen met JVC een nieuwe communicatiestrategie om hier op in te kunnen spelen.

related partner content for mobile comes here

Marketingdirecteur Ruud Nagel van JVC: 'Enerzijds vinden we het enorm belangrijk om de retailer zoveel mogelijk te ondersteunen op de winkelvloer. Anderzijds willen we de consument zo goed mogelijk helpen door ons enorme productaanbod te navigeren. Dat gebeurt in de winkel en online, niet langs de A4.'

Zo verklaart hij meteen het verdwijnen van de beeldbepalende JVC mast bij Schiphol. Ceo Cees Faes van The Communication Company, vult aan: 'De nieuwe communicatiestrategie is erop gericht de relatie met het dealernetwerk verder te versterken, dat doe je door service te bieden aan retailer én consument. Tel daarbij op dat de naamsbekendheid van JVC een van de hoogste binnen de branche is, en je begrijpt dat de keuze voor focus op winkelvloer en online eenvoudig was.'

De eerste resultaten van de nieuwe communicatiestrategie zijn reeds zichtbaar. The Communication Company ontwikkelde een online campagne waarin drie JVC videocamera’s die als beste werden getest door drie verschillende, onafhankelijke instituten, de hoofdrol spelen. Ook in de verschillende electronicazaken wordt de nieuwe strategie tastbaar, in de vorm van POS materiaal..

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in