JVC verlegt focus naar online en winkelvloer
Een belangrijke resultante daarvan is het verdwijnen van de metershoge JVC mast die de afgelopen acht jaar bij Schiphol te zien was.De afgelopen jaren maakten zowel de retail- als electronicasector enorme veranderingen door als gevolg van de marktomstandigheden en veranderende consumentenvoorkeuren en -gedrag. The Communication Company ontwikkelde samen met JVC een nieuwe communicatiestrategie om hier op in te kunnen spelen.
Marketingdirecteur Ruud Nagel van JVC: 'Enerzijds vinden we het enorm belangrijk om de retailer zoveel mogelijk te ondersteunen op de winkelvloer. Anderzijds willen we de consument zo goed mogelijk helpen door ons enorme productaanbod te navigeren. Dat gebeurt in de winkel en online, niet langs de A4.'
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaZo verklaart hij meteen het verdwijnen van de beeldbepalende JVC mast bij Schiphol. Ceo Cees Faes van The Communication Company, vult aan: 'De nieuwe communicatiestrategie is erop gericht de relatie met het dealernetwerk verder te versterken, dat doe je door service te bieden aan retailer én consument. Tel daarbij op dat de naamsbekendheid van JVC een van de hoogste binnen de branche is, en je begrijpt dat de keuze voor focus op winkelvloer en online eenvoudig was.'
De eerste resultaten van de nieuwe communicatiestrategie zijn reeds zichtbaar. The Communication Company ontwikkelde een online campagne waarin drie JVC videocamera’s die als beste werden getest door drie verschillende, onafhankelijke instituten, de hoofdrol spelen. Ook in de verschillende electronicazaken wordt de nieuwe strategie tastbaar, in de vorm van POS materiaal..
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid