Overslaan en naar de inhoud gaan

Innoveren met condooms

Via Wordlab kwam ik de Pronto condooms tegen. Dit bedrijf laat zien dat je in een bijna uitgeholde markt weer relevant wordt door te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via Wordlab kwam ik de tegen. Dit bedrijf laat zien dat je in een bijna uitgeholde markt weer relevant wordt door te innoveren.

related partner content for mobile comes here

De Pronto condoom is een 'gewone' comdoom en de innovatie zit in de verpakking. Deze zorgt ervoor dat je de condoom kunt gebruiken. Geen geknoei meer met de verpakking, je hoeft je tanden niet meer te gebruiken en het omdoen gaat ook nog eens heel snel. De naam Promto past dan ook goed bij het product en communiceert meteen het unieke van deze condoom.

Als Durex hier iets mee zou gaan doen, dan wordt je weer relevant voor je gebruikers en hoef je niet met kunsjes te komen zoals .

Innoveer!
De heeft al 1.034.093 bezoekers gehad sinds 1 november 2006. Een echte innovatie zorgt voor traffic en worth of mouth. Innoveer dus en zet niet allen in op schijn innovatie en/of communicatie. Want dit is waar de consument uiteindelijk op zit te wachten!

Of niet dan...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in