Overslaan en naar de inhoud gaan

Inkomen Grey Global Group daalt

Het bureau-inkomen van de Grey Global Group is in 2002 met 1,4 procent gedaald naar 1,19 miljard dollar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de Verenigde Staten doet Grey Global Group het beter dan Europa. In de VS groeide de winst met 3 procent, terwijl die in Europa met 5 procent daalde. Met namme ‘enkele Noord-Europese’ landen deden het minder. Ook Latijns-Amerika bleef achter, meldt Brandrepublic. Goed nieuws was er wel uit Groot-Brittannië, waar MediaCom nu het grootste mediabureau is en Carat achter zich laat.

related partner content for mobile comes here

New business werd er internationaal gewonnen met Wal-Mart, Banco Santander, Otto Versand en Konig Beer. MediaCom haalde internationaal Mars, Shell Oil en Volkswagen binnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in