Imagocampagne horecabranche


Gisteren werd er op de openingsdag van de horecavakbeurs Horecava in de Amsterdamse RAI de aftrap voor gegeven. In het eerste eurojaar hebben Nederlanders door forse prijsstijgingen volgens de brancheorganisatie een te negatief beeld van de horeca gekregen. Voorzitter S.J. Geenemans van KHN erkende bij het geven van het startsein voor de campagne dat ‘al gauw de verdenking van een poetsprogramma’ kan optreden. De koepelorganisatie werd eind vorig jaar nog door minister Hoogervorst van Financiën op het matje geroepen na de forse prijsstijgingen in cafés en restaurants sinds de invoering van de euro. Volgens Geenemans waren de prijsstijgingen ‘puur uit lijfsbehoud’ om de stijgende kosten het hoofd te bieden. De voorzitter zegt dat de sector in dit nieuwe jaar meer positieve kanten van de horeca naar voren gaat brengen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid