Overslaan en naar de inhoud gaan

Imagocampagne horecabranche

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) komt met een grootscheepse imagocampagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gisteren werd er op de openingsdag van de horecavakbeurs Horecava in de Amsterdamse RAI de aftrap voor gegeven. In het eerste eurojaar hebben Nederlanders door forse prijsstijgingen volgens de brancheorganisatie een te negatief beeld van de horeca gekregen. Voorzitter S.J. Geenemans van KHN erkende bij het geven van het startsein voor de campagne dat ‘al gauw de verdenking van een poetsprogramma’ kan optreden. De koepelorganisatie werd eind vorig jaar nog door minister Hoogervorst van Financiën op het matje geroepen na de forse prijsstijgingen in cafés en restaurants sinds de invoering van de euro. Volgens Geenemans waren de prijsstijgingen ‘puur uit lijfsbehoud’ om de stijgende kosten het hoofd te bieden. De voorzitter zegt dat de sector in dit nieuwe jaar meer positieve kanten van de horeca naar voren gaat brengen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in