Overslaan en naar de inhoud gaan

IBM meest gewaardeerde ICT-bedrijf in Nederland

IBM is in de automatiseringsbranche in Nederland veruit het meest gewaardeerde bedrijf. Dit is een van de uitkomsten van een onderzoek…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Computable vroeg haar lezers in dit perceptie-onderzoek naar het in hun ogen meest innovatieve ICT-bedrijf, de meest gewaardeerde zakenpartner en de beste werkgever in de branche. De lezers, allemaal werkzaam als professionele automatiseerder, bleken vooral veel waardering te hebben voor de grootste partijen, zodat na IBM ook Hewlett-Packard, Microsoft, Oracle en Philips goed uit het onderzoek komen. Verrassend is de populariteit van ondernemingen als IBM en Microsoft, die regelmatig onder vuur liggen vanwege hun dominante marktpositie. Naast het imago-onderzoek publiceerde Computable vorige week een lijst met de honderd krachtigste ICT-bedrijven in Nederland op basis van omzet, aantal medewerkers en winst. De nummer één is telecombedrijf KPN, dat op de Nederlandse markt een stevige positie heeft, ondanks de forse schuldenlast die vooral te wijten is aan buitenlandse avonturen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in